logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

sprzedaz

Umiejętności sprzedażowe to absolutnie podstawowe kwalifikacje skutecznego pracownika działu handlowego. Konkurencja każdego biznesu sprawia, iż sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem, jak to było w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywność działań handlowych, a tym samym zwiększa zyski firmy.

Poniższe moduły mają charakter propozycji. Dostosowujemy programy i zagadnienia szkoleń do oczekiwań i profilu działalności Klienta.

SKUTECZNY HANDLOWIEC

AKTYWNY TELEMARKETING

trening procedur i rozmów telefonicznych

EFEKTYWNY MERCHANDISING

COACHING-KONSULTACJE HANDLOWE

doskonalenie sprzedaży stacjonarnej u Klienta
doskonalenie sprzedaży telefonicznej u Klienta
doskonalenie sprzedaży aktywnej u Klienta

 

Umiejętności sprzedażowe to absolutnie podstawowe kwalifikacje skutecznego pracownika działu handlowego. Konkurencja każdego biznesu sprawia, iż sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem, jak to było w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywność działań handlowych, a tym samym zwiększa zyski firmy.

Powyższe moduły mają charakter propozycji. Dostosowujemy programy i zagadnienia szkoleń do oczekiwań i profilu działalności Klienta.

CZAS I MIEJSCE PROWADZENIA SZKOLEŃ

Rekomendujemy, aby każde szkolenie było dwudniowe. Doskonale sprawdzają się wyspecjalizowane ośrodki szkoleniowe, jak i sale konferencyjne.

WIELKOŚĆ GRUP

Największą efektywność pracy osiąga się w grupach 7-15 osobowych. Jesteśmy również otwarci na współpracę z mniejszymi grupami szkoleniowymi.

POMOCE

Kamera, odtwarzacz dvd, rzutnik multimedialny, flipchart, rekwizyty, broszura z ćwiczeniami.

METODOLOGIA

Szkolenia mają charakter warsztatowy: 80% to twórcza praca w grupach, 20 % to dynamiczne wykłady.