logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Profesjonalna obsługa Klienta

Tworzenie pozytywnych relacji z Klientem

Zdobycie i utrzymanie klienta jest obecnie coraz trudniejszym zadaniem dla handlowców. Wysoka jakość obsługi klienta, w procesach sprzedażowych, zajmuje równie znaczące miejsce jak negocjacje czy techniki sprzedaży bezpośredniej. Uczestnik szkolenia dowie się jak skutecznie obsłużyć klienta, tak by dostarczyć mu oczekiwanych korzyści, a nawet więcej, przyczyniając się tym samym do zwiększenia zysków firmy.

ADRESACI SZKOLENIA

Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, pracownicy działów obsługi klienta

CELE SZKOLENIA

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej obsługi klienta obejmujące:

      • komunikację interpersonalną
      • techniki wpływu i perswazji
      • radzenie sobie z trudnym Klientem.

KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW

      • Aktywne zdobycie narządzi do obsłużenia klienta zarówno indywidualnego jak i instytucjonalnego,
      • Wspólne treningi podstawowych umiejętności związanych z profesjonalna obsługą klienta,
      • Twórcze pokazanie, na co handlowiec powinien zwracać uwagę u siebie i u klienta, aby sprzedać dokładnie to, czego klient potrzebuje a nawet więcej,
      • Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia,
      • Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Podstawy komunikacji interpersonalnej

      • komunikacja werbalna
      • komunikacja niewerbalna
      • rola odległości w komunikacji

2. Asertywność w relacjach z innymi

      • pojęcie zachowania asertywnego, agresywnego, uległego
      • zasady asertywności
      • asertywne wyrażanie złości
      • asertywna odmowa

3. Wywieranie wpływu i techniki persfazji

      • reguły persfazji
      • techniki persfazji
      • odzwierciedlenie

4. Trudny Klient

      • typy Klientów,
      • postępowanie z trudnym Klientem.

Założenia

Cena: 480,00 zł brutto za 1 osobę

Czas trwania szkolenia: 7h od 9:00 do 16:00

Wyżywienie: serwis kawowy (kawa, herbata, drobny catering)

Materiały dydaktyczne: TAK

Certyfikat uczestnictwa: TAK

Regulamin

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj