Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.
SKUTECZNY MARKETING
STRATEGIA MARKETINGOWA
KAMPANIA MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWA
ZYSKOWNA MARKA
PERSWAZYJNA OFERTA HANDLOWA
PR CZYLI KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA I WEWNĘTRZNA FIRMY
SKUTECZNY PRODUCTMANAGEMENT
Wszystko co powienien wiedzieć menedżer produktu
EFEKTYWNA STRONA INTERNETOWA Z CMS
Tworzenie i administrowanie strony internetowej z systemem zarządzania treścią
KREATYWNOŚĆ W MARKETINGU
Jak tworzyć innowacyjne pomysły marketingowe
PRACA PRZYSZŁOŚCI - Tajemniczy Klient
CZAS I MIEJSCE PROWADZENIA SZKOLEŃ
Rekomendujemy aby każde szkolenie było dwudniowe. Doskonale sprawdzają się wyspecjalizowane ośrodki szkoleniowe jak i sale konferencyjne.
WIELKOŚĆ GRUP
Największą efektywność pracy osiąga się w grupach 7-15 osobowych. Nie mniej jednak jesteśmy otwarci na mniejsze liczebnie grupy szkoleniowe.
POMOCE
Kamera, odtwarzacz dvd, rzutnik multimedialny, flipchart, rekwizyty, broszura ze streszczeniem ćwiczonych zagadnień.
METODOLOGIA
Szkolenia mają charakter warsztatowy: 60% to twórcza praca w grupach, 40 % to dynamiczne wykłady