logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

marketing

Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.

SKUTECZNY MARKETING

STRATEGIA MARKETINGOWA

KAMPANIA MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWA

ZYSKOWNA MARKA

PERSWAZYJNA OFERTA HANDLOWA

PR CZYLI KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA I WEWNĘTRZNA FIRMY

SKUTECZNY PRODUCTMANAGEMENT

Wszystko co powienien wiedzieć menedżer produktu

EFEKTYWNA STRONA INTERNETOWA Z CMS

Tworzenie i administrowanie strony internetowej z systemem zarządzania treścią

KREATYWNOŚĆ W MARKETINGU

Jak tworzyć innowacyjne pomysły marketingowe

PRACA PRZYSZŁOŚCI - Tajemniczy Klient

CZAS I MIEJSCE PROWADZENIA SZKOLEŃ

Rekomendujemy aby każde szkolenie było dwudniowe. Doskonale sprawdzają się wyspecjalizowane ośrodki szkoleniowe jak i sale konferencyjne.

WIELKOŚĆ GRUP

Największą efektywność pracy osiąga się w grupach 7-15 osobowych. Nie mniej jednak jesteśmy otwarci na mniejsze liczebnie grupy szkoleniowe.

POMOCE

Kamera, odtwarzacz dvd, rzutnik multimedialny, flipchart, rekwizyty, broszura ze streszczeniem ćwiczonych zagadnień.

METODOLOGIA

Szkolenia mają charakter warsztatowy: 60% to twórcza praca w grupach, 40 % to dynamiczne wykłady

metodologia