Umiejętności sprzedażowe to absolutnie podstawowe kwalifikacje skutecznego pracownika działu handlowego. Konkurencja każdego biznesu sprawia, iż sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem, jak to było w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywność działań handlowych, a tym samym zwiększa zyski firmy.
Poniższe moduły mają charakter propozycji. Dostosowujemy programy i zagadnienia szkoleń do oczekiwań i profilu działalności Klienta.
SKUTECZNY HANDLOWIEC
AKTYWNY TELEMARKETING
trening procedur i rozmów telefonicznych
EFEKTYWNY MERCHANDISING
COACHING-KONSULTACJE HANDLOWE
doskonalenie sprzedaży stacjonarnej u Klienta
doskonalenie sprzedaży telefonicznej u Klienta
doskonalenie sprzedaży aktywnej u Klienta
EFEKTYWNE NEGOCJACJE HANDLOWE
taktyki negocjacji
teoria konfliktu i gry negocjacyjne
BATNA, style negocjowania
MANIPULACJE W NEGOCJACJACH
rozpoznaj i odpowiedz na manipulacje
MEDIACJE HANDLOWE
mediacje zamiast postępowania sądowego
Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.
SKUTECZNY MARKETING
STRATEGIA MARKETINGOWA
KAMPANIA MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWA
ZYSKOWNA MARKA
PERSWAZYJNA OFERTA HANDLOWA
PR CZYLI KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA I WEWNĘTRZNA FIRMY
SKUTECZNY PRODUCTMANAGEMENT
Wszystko co powienien wiedzieć menedżer produktu
EFEKTYWNA STRONA INTERNETOWA Z CMS
Tworzenie i administrowanie strony internetowej z systemem zarządzania treścią
KREATYWNOŚĆ W MARKETINGU
Jak tworzyć innowacyjne pomysły marketingowe
PRACA PRZYSZŁOŚCI - Tajemniczy Klient
Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.
EFEKTYWNY MENEDŻER
Kierowanie sytuacyjne, motywowanie zespołu
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
Przygotowanie strategii firmy
Realizacja strategii
Ocena strategii firmy
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Skuteczne zarządzanie personelem
PROFESJONALNE ZABEZPIECZENIE TRANSAKCJI HANDLOWYCH
niedopuszczenie do powstania zaległości
ściąganie należności
procedury organizacyjno-prawne, wzory pism
UBEZPIECZENIA
konsekwencje finansowe wypadków, zdarzeń i decyzji
ubezpieczenia komunikacyjne
PRZETARGI PUBLICZNE
jak wygrać przetarg publiczny
INTELIGENCJA FINANSOWA
Umiejętności miękkie to we współczesnym świecie tak samo ważne kwalifikacje jak kompetencje specjalistyczne. Dzień codzienny dostarcza handlowcom wielu wyzwań biznesowych jak i interpersonalnych. Znajomość technik efektywnej komunikacji, zarządzania czasem, technik asertywności czy trening antystresowy z pewnością przyczynią się do poprawienia efektywności własnej handlowca i tym samym przyczynią się do zwiększenia zyskowności firmy.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
by mieć czas na wszystko co ważne
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
język jako podstawa wiarygodności
analiza transakcyjna
SKUTECZNA PREZENTACJA
opanowanie tremy, wzbudzanie zainteresowania, konstruowanie prezentacjii
trening doskonalenia własnych prezentacji
TECHNIKI ASERTYWNOŚCI
jak mówić NIE i osiągać cele
OPANOWAĆ STRES
trening antystresowy
ZAPOBIEC WYPALENIU ZAWODOWEMU
profilaktyka wypalenia zawodowego
WYJŚĆ POZA SCHEMAT
pobudzić i rozwinąć kreatywność
zespołowe rozwiązywanie problemów