logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

sprzedaz

Umiejętności sprzedażowe to absolutnie podstawowe kwalifikacje skutecznego pracownika działu handlowego. Konkurencja każdego biznesu sprawia, iż sprzedaż w XXI wieku nie jest tak łatwym zadaniem, jak to było w przeszłości. Są jednak procesy, prawa i zależności sprzedażowe, których znajomość zwiększa efektywność działań handlowych, a tym samym zwiększa zyski firmy.

Poniższe moduły mają charakter propozycji. Dostosowujemy programy i zagadnienia szkoleń do oczekiwań i profilu działalności Klienta.

SKUTECZNY HANDLOWIEC

AKTYWNY TELEMARKETING

trening procedur i rozmów telefonicznych

EFEKTYWNY MERCHANDISING

COACHING-KONSULTACJE HANDLOWE

doskonalenie sprzedaży stacjonarnej u Klienta
doskonalenie sprzedaży telefonicznej u Klienta
doskonalenie sprzedaży aktywnej u Klienta

marketing

Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.

SKUTECZNY MARKETING

STRATEGIA MARKETINGOWA

KAMPANIA MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWA

ZYSKOWNA MARKA

PERSWAZYJNA OFERTA HANDLOWA

PR CZYLI KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA I WEWNĘTRZNA FIRMY

SKUTECZNY PRODUCTMANAGEMENT

Wszystko co powienien wiedzieć menedżer produktu

EFEKTYWNA STRONA INTERNETOWA Z CMS

Tworzenie i administrowanie strony internetowej z systemem zarządzania treścią

KREATYWNOŚĆ W MARKETINGU

Jak tworzyć innowacyjne pomysły marketingowe

PRACA PRZYSZŁOŚCI - Tajemniczy Klient

zarzadzanie

Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.

EFEKTYWNY MENEDŻER

Kierowanie sytuacyjne, motywowanie zespołu

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE

Przygotowanie strategii firmy
Realizacja strategii
Ocena strategii firmy

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

Skuteczne zarządzanie personelem

finanse

PROFESJONALNE ZABEZPIECZENIE TRANSAKCJI HANDLOWYCH

niedopuszczenie do powstania zaległości
ściąganie należności
procedury organizacyjno-prawne, wzory pism

UBEZPIECZENIA

konsekwencje finansowe wypadków, zdarzeń i decyzji
ubezpieczenia komunikacyjne

PRZETARGI PUBLICZNE

jak wygrać przetarg publiczny

INTELIGENCJA FINANSOWA

rozwoj Umiejętności miękkie to we współczesnym świecie tak samo ważne kwalifikacje jak kompetencje specjalistyczne. Dzień codzienny dostarcza handlowcom wielu wyzwań biznesowych jak i interpersonalnych. Znajomość technik efektywnej komunikacji, zarządzania czasem, technik asertywności czy trening antystresowy z pewnością przyczynią się do poprawienia efektywności własnej handlowca i tym samym przyczynią się do zwiększenia zyskowności firmy.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

by mieć czas na wszystko co ważne

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

język jako podstawa wiarygodności
analiza transakcyjna

SKUTECZNA PREZENTACJA

opanowanie tremy, wzbudzanie zainteresowania, konstruowanie prezentacjii
trening doskonalenia własnych prezentacji

TECHNIKI ASERTYWNOŚCI

jak mówić NIE i osiągać cele

OPANOWAĆ STRES

trening antystresowy

ZAPOBIEC WYPALENIU ZAWODOWEMU

profilaktyka wypalenia zawodowego

WYJŚĆ POZA SCHEMAT

pobudzić i rozwinąć kreatywność
zespołowe rozwiązywanie problemów