- Podstawą do uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO na adres mailowy lub pocztowy albo zawarcie indywidualnej umowy szkoleniowej pomiędzy firmą CREDO a KLIENTEM oraz dokonanie płatności za szkolenie, w wysokości kwoty szkolenia, nie później niż 10 dni przed dniem szkolenia na konto 94 1320 1537 2120 5989 2000 0001,w tytule przelewu wpisując nazwę szkolenia.
- Firma CREDO nie zwraca kosztów dojazdów i zakwaterowania uczestników szkoleń.
- Ceny szkoleń obejmują: koszt szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat, koszt posiłków (przerwy na kawę).
- Firma zwraca 100% wpłaconej kwoty osobom, które pisemnie odwołają swoje uczestnictwo, co najmniej 15 dni przed jego rozpoczęciem. W przypadku późniejszej, także pisemnej rezygnacji nie zwracamy wpłaty, chyba, że miejsce zostanie wykorzystane przez osobę z listy oczekujących.
- W przypadku odwołania szkolenia przez CREDO firma CREDO zobowiązuje się powiadomić o tym uczestników szkolenia nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia, jednocześnie dokładając wszelkich starań, aby zorganizować takie szkolenie w najbliższym dogodnym dla obu stron terminie.
- W przypadku odwołania szkolenia przez firmę CREDO, organizator zwróci wpłaconą kwotę w całości.
- Dla grup i stałych partnerów proponujemy atrakcyjne zniżki. Udzielane rabaty nie sumują się oraz nie można ich łączyć z innymi promocjami. Rabat nie może być zamieniony na gotówkę.
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) CREDO nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych KLIENTÓW innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Zamawiającego (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy KLIENTEM a CREDO.