Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.
EFEKTYWNY MENEDŻER
Kierowanie sytuacyjne, motywowanie zespołu
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
Przygotowanie strategii firmy
Realizacja strategii
Ocena strategii firmy
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Skuteczne zarządzanie personelem
CZAS I MIEJSCE PROWADZENIA SZKOLEŃ
Rekomendujemy aby każde szkolenie było dwudniowe. Doskonale sprawdzają się wyspecjalizowane ośrodki szkoleniowe jak i sale konferencyjne.
WIELKOŚĆ GRUP
Największą efektywność pracy osiąga się w grupach 7-15 osobowych. Nie mniej jednak jesteśmy otwarci na mniejsze liczebnie grupy szkoleniowe.
POMOCE
Kamera, odtwarzacz dvd, rzutnik multimedialny, flipchart, rekwizyty, broszura ze streszczeniem ćwiczonych zagadnień.
METODOLOGIA
Szkolenia mają charakter warsztatowy: 60% to twórcza praca w grupach, 40 % to dynamiczne wykłady