logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

zarzadzanie

Konkurencja, otoczenie i Klienci podlegają ciągłym zmianom. W związku z tym aby nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie wykorzystać zmiany na swoją korzyść firma powinna odpowiednio reagować. Współczesny marketing to odczytywanie potrzeb Klienta i dostarczenie mu produktu takiego jak oczekuje. Klient codziennie otrzymuje mnóstwo informacji i tylko dobór odpowiednich narzędzi marketingowych pozwoli firmie sprzedać zalety swoich produktów, spełniających oczekiwania Klienta, i tym samym przyczyniające się do zwiększania zysków przedsiębiorstwa.

EFEKTYWNY MENEDŻER

Kierowanie sytuacyjne, motywowanie zespołu

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE

Przygotowanie strategii firmy
Realizacja strategii
Ocena strategii firmy

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

Skuteczne zarządzanie personelem

CZAS I MIEJSCE PROWADZENIA SZKOLEŃ

Rekomendujemy aby każde szkolenie było dwudniowe. Doskonale sprawdzają się wyspecjalizowane ośrodki szkoleniowe jak i sale konferencyjne.

WIELKOŚĆ GRUP

Największą efektywność pracy osiąga się w grupach 7-15 osobowych. Nie mniej jednak jesteśmy otwarci na mniejsze liczebnie grupy szkoleniowe.

POMOCE

Kamera, odtwarzacz dvd, rzutnik multimedialny, flipchart, rekwizyty, broszura ze streszczeniem ćwiczonych zagadnień.

METODOLOGIA

Szkolenia mają charakter warsztatowy: 60% to twórcza praca w grupach, 40 % to dynamiczne wykłady

metodologia