Umiejętności miękkie to we współczesnym świecie tak samo ważne kwalifikacje jak kompetencje specjalistyczne. Dzień codzienny dostarcza handlowcom wielu wyzwań biznesowych jak i interpersonalnych. Znajomość technik efektywnej komunikacji, zarządzania czasem, technik asertywności czy trening antystresowy z pewnością przyczynią się do poprawienia efektywności własnej handlowca i tym samym przyczynią się do zwiększenia zyskowności firmy.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
SKUTECZNA PREZENTACJA
TECHNIKI ASERTYWNOŚCI
OPANOWAĆ STRES
ZAPOBIEC WYPALENIU ZAWODOWEMU
WYJŚĆ POZA SCHEMAT
CZAS I MIEJSCE PROWADZENIA SZKOLEŃ
Rekomendujemy aby każde szkolenie było dwudniowe. Doskonale sprawdzają się wyspecjalizowane ośrodki szkoleniowe jak i sale konferencyjne.
WIELKOŚĆ GRUP
Największą efektywność pracy osiąga się w grupach 7-15 osobowych. Nie mniej jednak jesteśmy otwarci na mniejsze liczebnie grupy szkoleniowe.
POMOCE
Kamera, odtwarzacz dvd, rzutnik multimedialny, flipchart, rekwizyty, broszura ze streszczeniem ćwiczonych zagadnień.
METODOLOGIA
Szkolenia mają charakter warsztatowy: 60% to twórcza praca w grupach, 40 % to dynamiczne wykłady