logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

rozwoj Umiejętności miękkie to we współczesnym świecie tak samo ważne kwalifikacje jak kompetencje specjalistyczne. Dzień codzienny dostarcza handlowcom wielu wyzwań biznesowych jak i interpersonalnych. Znajomość technik efektywnej komunikacji, zarządzania czasem, technik asertywności czy trening antystresowy z pewnością przyczynią się do poprawienia efektywności własnej handlowca i tym samym przyczynią się do zwiększenia zyskowności firmy.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

by mieć czas na wszystko co ważne

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

język jako podstawa wiarygodności
analiza transakcyjna

SKUTECZNA PREZENTACJA

opanowanie tremy, wzbudzanie zainteresowania, konstruowanie prezentacjii
trening doskonalenia własnych prezentacji

TECHNIKI ASERTYWNOŚCI

jak mówić NIE i osiągać cele

OPANOWAĆ STRES

trening antystresowy

ZAPOBIEC WYPALENIU ZAWODOWEMU

profilaktyka wypalenia zawodowego

WYJŚĆ POZA SCHEMAT

pobudzić i rozwinąć kreatywność
zespołowe rozwiązywanie problemów

CZAS I MIEJSCE PROWADZENIA SZKOLEŃ

Rekomendujemy aby każde szkolenie było dwudniowe. Doskonale sprawdzają się wyspecjalizowane ośrodki szkoleniowe jak i sale konferencyjne.

WIELKOŚĆ GRUP

Największą efektywność pracy osiąga się w grupach 7-15 osobowych. Nie mniej jednak jesteśmy otwarci na mniejsze liczebnie grupy szkoleniowe.

POMOCE

Kamera, odtwarzacz dvd, rzutnik multimedialny, flipchart, rekwizyty, broszura ze streszczeniem ćwiczonych zagadnień.

METODOLOGIA

Szkolenia mają charakter warsztatowy: 60% to twórcza praca w grupach, 40 % to dynamiczne wykłady

metodologia