logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

Krzysztof Dalasinski m

CREDO
ul. Górna 29B/6
43-400 Cieszyn
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Moje korzenie – gdzie się uczyłem ?

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Wydział Prawa i Administracji
  • Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie – studium Technik Ubezpieczeniowych
  • Liczne szkolenia i treningi w TUiR WARTA SA i TUnŻ WARTA VITA SA.
  • Ciągłe samokształcenie.

Kariera – co robiłem/robię do tej pory ?

  • Właściciel Agencji Finansowej Krzysztof Dalasiński w Lipnie (1994 – 2006)
  • Sprzedaż ubezpieczeń, prowadzenie (na zlecenie) rekrutacji i szkoleń przedstawicieli handlowych oraz agentów ubezpieczeniowych dla „CREDO Szkolenia Sprzedaży” oraz HSM Polska Sp. z o.o. (broker ubezpieczeniowy), Wielkopolski Dom Finansowy Sp. z.o. i SISTI Polska (sprzedaż usług telekomunikacyjnych).
  • Główny Specjalista ds. Oceny Ryzyka w Grupie Brokerów Ubezpieczeniowych „Global” Sp. z o.o. (1999 – 2000)

Pozyskiwanie oraz obsługa dużych i wielkich podmiotów gospodarczych w zakresie ubezpieczeń majątkowych i życiowych. Udział w pracach zespołów problemowych.

  • Regionalny Organizator Sprzedaży w TUiR WARTA S.A. (2000 – 2002)
  • Rekrutacja, szkolenie (w tym: treningi w terenie) i selekcja sprzedawców ubezpieczeń, osobiste zawieranie ubezpieczeń przekraczających kompetencje podległych sprzedawców. Nadzór nad realizacja planów sprzedaży na podległym terenie.
  • Założyciel i właściciel Kujawsko – Pomorskiego Centrum Odszkodowań REKOMPENSA (2004 – 2006)
  • Rekrutacja, szkolenie i selekcja przedstawicieli handlowych, sporządzanie wniosków roszczeniowych o odszkodowania, udzielanie konsultacji adwokatom i radcom prawnym w sprawach ubezpieczeniowych i odszkodowawczych, negocjacje w sprawach odszkodowawczych.
  • Prezes Zarządu Centrum Odszkodowań REKOMPENSA Sp. z o.o. (2006 – 2009).
  • Bieżące zarządzanie Spółką, organizacja Oddziałów, rekrutacja, szkolenie i selekcja przedstawicieli handlowych, sporządzanie wniosków roszczeniowych o odszkodowania, udzielanie konsultacji adwokatom i radcom prawnym w sprawach ubezpieczeniowych i odszkodowawczych, negocjacje w sprawach odszkodowawczych.
  • Wspólnik – prawnik w 2CeDe Sp.J. (2009 - …….)
  • Wykonywanie audytów ubezpieczeniowych, udzielanie konsultacji adwokatom i radcom prawnym w sprawach ubezpieczeniowych i odszkodowawczych. Prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży oraz ubezpieczeń i likwidacji szkód.

Kompetencje – co umiem ?

  • Aktywnie sprzedawać
  • Rozpoznawać potrzeby szkoleniowe
  • Projektować programy treningowe
  • Zarządzać Zespołem Sprzedaży
  • Zdobywać i przekazywać wiedzę oraz motywować
  • Prowadzić coaching i oceniać pracę sprzedawców w terenie
  • Współpracować w zespole
  • Prowadzić rekrutację i selekcję pracowników
  • Korzystać z teorii i praktyki ubezpieczeniowej oraz handlowej

Wartości – co jest dla mnie ważne?

  • Zadowolenie z wyników mojej pracy zleceniodawców, współpracowników i osób szkolonych
  • Świadomość udziału w sukcesach zawodowych uczestników moich szkoleń
  • Przystępna, zrozumiała i atrakcyjna forma przekazu
  • Samodzielna i twórcza praca zespołu uczestniczącego w treningu
  • Zadowolenie grupy po przeprowadzeniu szkolenia lub treningu
  • Kreatywność, lojalność, dyskrecja i wyobraźnia
  • Uczciwość i rzetelność

Tożsamość - kim się czuję ?
Prawnikiem, konsultantem, trenerem, handlowcem.

Moja Osobista Misja – dlaczego robię to, co robię ?

Moje credo: „jeśli chcę coś zrobić, szukam szansy; jeśli nie chcę czegoś zrobić – szukam uzasadnienia”.

Osiągnięcia – czym się mogę pochwalić ?

- uzyskanie (po zdaniu wyjątkowo trudnego egzaminu) zezwolenia PUNU (nr 511) na wykonywanie czynności brokera ubezpieczeniowego

- pozyskanie firmy LHI Leasing Polen Sp. z o.o. (wówczas największej firmy leasingowej w Polsce) jako klienta dla GBU GLOBAL Sp. z o.o.

- udział w ubezpieczeniu pracowników Nadwiślańskiej Spółki Węglowej (największe ubezpieczenie grupowe pracowników w Polsce )

- wprowadzenie przez TUnŻ WARTA VITA SA, zaproponowanych przeze mnie, nazw handlowych dla produktów ubezpieczeniowych

- zwiększenie, w ciągu dwóch lat, liczby czynnych sprzedawców / agentów/ z 17 do 53 w pracy na stanowisku Regionalnego Organizatora Sprzedaży w TUiR WARTA S.A.

- wprowadzenie wg mojego pomysłu umów generalnych ubezpieczenia mieszkań z dealerami regionalnymi THERMOPLAST (do zakupionych okien klienci otrzymywali gratis ubezpieczenie mieszkania) – pierwsze takie ubezpieczenie w Polsce

- wprowadzenie wg mojego pomysłu sprzedaży ubezpieczeń (w tym komunikacyjnych) KU FILAR S.A. w systemie ratalnym AIG Credit S.A. – pierwszy taki system ratalny w Polsce

- stworzenie od podstaw Centrum Odszkodowań w Bydgoszczy