logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

ikona1Waga informacji w firmie i poza firmą

marketingM
ADRESACI SZKOLENIA
  • Kadra kierownicza
  • Właściciele firm

CELE SZKOLENIA

Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do dobrego komunikowania się wewnątrz i na zewnątrz firmy obejmujące:

  • Uwarunkowania komunikacji i jej planowanie
  • Schemat komunikacyjny
  • Komunikacja zewnętrzna podczas spotkań otwartych.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Uwarunkowania komunikacji wewnętrznej:

  • modele komunikacji wewnętrznej,
  • case study na przykładzie dobrej i złej komunikacji wewnętrznej,
  • bariery w komunikacji wewnętrznej,
  • wartości i kultura organizacyjna,
  • regulaminy i procedury, a zastosowanie w praktyce
  • komunikacja pionowa (korporacyjna) i pozioma (zespołowa), oddolna i odgórna

2. Planowanie komunikacji wewnętrznej:

  • cele komunikacji wewnętrznej, a style komunikowania
  • uczestnicy procesu komunikacji (grupy pracowników),
  • definiowanie potrzeb komunikacyjnych pracowników,
  • techniki komunikacji z poszczególnymi grupami pracowników,
  • optymalny dobór narzędzi,
  • komunikowanie o zmianach w organizacji,
  • rola specjalisty / menedżera ds. komunikacji wewnętrznej

3. Schemat komunikacyjny:

  • stan aktualny,
  • ocena obowiązującego schematu komunikacyjnego,
  • przepływ informacji między poszczególnymi działami w firmie,
  • wypracowanie nowych ścieżek komunikacyjnych,
  • komunikacja kryzysowa,
  • audyt komunikacyjny, diagnozowanie trudności w przepływie informacji.

4. Spójność komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy.

5. Planowanie komunikacji zewnętrznej:

  • cele komunikacji zewnętrznej,
  • grupy docelowe,
  • techniki i narzędzia komunikacji z poszczególnymi grupami
  • tryb aktualizowania i akceptowania materiałów zewnętrznych
  • rola osób wytypowanych do reprezentowania firmy w komunikacji zewnętrznej

6. Komunikacja zewnętrzna podczas spotkań otwartych i konferencji - trening autoprezentacji i wystąpień publicznych

  • omówienie dotychczasowych doświadczeń autoprezentacyjnych (analiza mocnych i słabych stron),
  • czynniki mające wpływ na sukces bądź porażkę,
  • przygotowanie wypowiedzi (w sferze emocjonalnej i merytorycznej),
  • język i styl przekazu, spójne komunikowanie – zgodność słów i zachowań,
  • trudne sytuacje w czasie wystąpień – jak sobie z nimi radzić?
  • skuteczne panowanie nad tremą.

Regulamin

Zapisz się na szkolenie

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie uzupełnij ten formularz. W celu potwierdzenia zgłoszenia kontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Proszę uzupełnij wszystkie wymagane pola
Zatwierdzając ten formularz akceptujesz regulamin szkoleń. Prosimy o zapoznanie się z nim.
captcha
Przeładuj