logo300

Szkolenia dla Klientów Biznesowych i Indywidualnych

Justyna m

CREDO
ul. Górna 29B/6
43-400 Cieszyn
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Moje korzenie – gdzie się uczyłam ?

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, kierunek: Zarządzanie i Marketing, specjalizacja: Zarządzanie procesami inwestycyjno innowacyjnymi, tytuł: mgr zarządzania i marketingu KPMG: Wysoka jakość obsługi klienta
  • Biuro Karier przy Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu: Zarządzanie czasem; Motywacja, czyli jak osiągnąć cel; Efektywna komunikacja w zespole;
  • General Mills, Brand Champions: strategiczne zarządzanie marką
  • Harvest Group Poland, Strategiczne zarządzanie marketingiem: controling działań marketingowych
  • Nestlé Training: Communication Planning - warsztaty zorganizowane przez agencję Mediaedge:cia NESTLÉ ITALY, Introductory Generating Demand: Jak zwiększać popyt
  • Aspekty prawa autorskiego w marketingu
  • Zarządzanie projektami- szkolenie zorganizowane przez firmę Cegos
  • Koncern FMCG Cereal Partners Poland, join venture NESTLÉ & GENERAL MILLES

Kariera – co robiłam/robię do tej pory ?

  • Product Manager w dziale marketingu Cereal Parters Poland, join venture NESTLÉ & GENERAL MILLES (2003-2009)
  • Senior Product Manager w dziale marketingu GAMET S.A. (2009)
  • Trener marketingu w Studenckim Forum Business Centre Club Toruń (2010)
  • Trener/wykładowca marketingu w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości Uniwersytetu Mikołaja Kopernika (2010)
  • Trener marketingu w Biurze Karier Uniwersytetu Mikołaja Kopernika (2010)
  • Specjalista ds. promocji w CREDO Przemysław Siwula szkolenia dla handlowców (2010-...)

Kompetencje – co umiem ?

  • Opracowywać i realizować skuteczne strategie marketingowe
  • Przygotowywać i wdrażać efektywne plany marketingowe
  • Skutecznie korzystać z narzędzi marketingowych
  • Tworzyć i budować silne marki
  • Optymalizować mediaplany
  • Aktywnie uczyć
  • Współpracować w grupie
  • Nawiązywać dobre relacje z ludźmi w każdym wieku
  • Wartości – co jest dla mnie ważne?
  • Zadowolenie z osiągnięcia założonych celów
  • Możliwość obserwowania trwałych efektów działań marketingowych
  • Przejrzystość i prostota przedstawianych programów
  • Samodzielna i twórcza praca zespołu uczestniczącego w szkoleniu
  • Zadowolenie grupy po przeprowadzonym szkoleniu
  • Poszerzanie horyzontów poprzez analizę doświadczeń uczestników szkolenia
  • Uczciwość, szacunek i rzetelność

Tożsamość - kim się czuję ?
Marketerem, konsultantem, trenerem

Moja Osobista Misja – dlaczego robię to, co robię ?

Moje credo: „każdy dobry produkt lub usługa, zasługuje na profesjonalny marketing ”.

Osiągnięcia – czym się mogę pochwalić ?

W p r o w a d z i ł a m na rynek polski markę płatków śniadaniowych dla kobiet NESTLÉ FITNESS oraz jej wariant smakowe NESTLÉ FITNESS Z OWOCAMI, NESTLÉ FITNESS Z JOGURTEM, NESTLÉ FITNESS Z CZEKOLADĄ dające trzycyfrowe (%) wzrosty sprzedaży.

P r z e p r o w a d z i ł a m ponad 15 kampanii telewizyjnych, internetowych i prasowych zoptymalizowanych pod względem doboru mediów, zasięgu, częstotliwości, kosztów i miejsca dotarcia dające wzrost świadomości oraz jedno i dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.

U s t a b i l i z o w a ł a m na rynku polskim markę NESTLÉ CORN FLAKES będącą filarem płatków śniadaniowych NESTLÉ.

W y p r o d u k o w a ł a m 3 reklamy telewizyjne (NESTLÉ CORN FLAKES, NESTLÉ FRUTINA, NESTLÉ NESQUIK), które skutecznie budowały świadomość zalet produktów.

Z r e a l i z o w a ł a m ponad 20 ogólnopolskich promocji konsumenckich i handlowych z różnymi mechanizmami (konkurs z nagrodą, gadżet dołączony do produkt, rabaty cenowe, więcej produktu w tej samej cenie, programy edukacyjne) pozwalające osiągnąć cele biznesowe firmy.

P r z e p r o w a d z i ł a m warsztaty z marketingu dla ponad 100 uczestników.